حرف R در آيفون XR به چه معناست؟

آموزش بازاريابي اينترنتي | آموزش كسب و كار اينترنتي

حرف R در آيفون XR به چه معناست؟

۳۲ بازديد

همان طور كه مي‌دانيد، آيفون XR در كنار آيفون XS و XS Max به دنياي تكنولوژي معرفي شد و از آن زمان تا به حال، فكر و ذهن بسياري از فعالان اين عرصه به نام اين محصول منعطف شده و كنجكاو هستند تا بدانند كه حروف R و S كه در انتهاي نام آنها قرار گرفته، به چه معناست و چرا اهالي كوپرتينو، اين دو حرف را براي آنها انتخاب كرده‌اند.

فيل شيلر؛ مدير ارشد بازاريابي كمپاني اپل در مصاحبه‌اي كه با Engadget به عمل آورده، انتخاب اين دو حرف را كاملا تصادفي دانسته و به اين موضوع اشاره كرده است كه حروف R و S كه در انتهاي نام آيفون XR و XS قرار گرفته، هيچ معنايي ندارد.

من به ماشين‌ها علاقه بسياري زيادي دارم. R و S هر دو از حروفي هستند كه معمولا براي ماشين‌هاي اسپورت و خاص استفاده مي‌شوند و ما نيز به همين دليل، آنها را براي محصولات جديد خود انتخاب كرديم.

وي به ماشين‌هاي توليد شده توسط كمپاني آئودي علاقه زيادي دارد و ممكن است انتخاب اين دو حرف، از همين موضوع سرچشمه گرفته باشد.

اين موضوع تا حدودي شوك آور و البته نااميد كننده به نظر مي‌رسد. چرا كه بسياري از افراد، واژه Regular يا Reduced را براي حرف R در نظر گرفته بودند كه تمامي آنها به در بسته خورد. ظاهرا ديوايس‌هاي جديد، معنا و مفهوم خود را به صورت كامل از دست داده‌اند.

آيفون XR از 26 اكتبر مصادف با چهارم آبان ماه به صورت جهاني در دسترس خريداران قرار مي‌گيرد.

براي خريد قاب آيفون ايكس اينجا كليك كنيد.

منبع مطلب

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.